Με την περιήγηση σας στο margaritari.gr αποδέχεστε την χρήση cookies για την ευκολία και βελτίωση των διαδικτυακών αγορών σας.

Συχνές ερωτήσεις

1. Ξεχάσατε τον κωδικό σας;


Στείλτε αίτημα επαναφοράς εδώ.


2. Πώς μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;


 Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις :

 

  • Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας μπορείτε να κάνετε πίσω ( back ) και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας, επιλέγοντας το εικονίδιο «αφαίρεση».
  • Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν, μπορείτε να καλέσετε στο 211 800 6800 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας. Η δυνατότητα αυτή σας παρέχεται μέχρι τη στιγμή που θα σας ενημερώσουμε για την αποστολή της παραγγελίας σας.

 

3. Πόσα είναι τα έξοδα αποστολής;


Τα έξοδα αποστολής της παραγγελίας σας είναι ΔΩΡΕΑΝ.


4. Με ποιον τρόπο γίνεται η αποστολή των προϊόντων που έχω παραγγείλει;


Η αποστολή της παραγγελίας σας γίνεται αυθημερόν. Η παράδοση της παραγγελίας σας πραγματοποιείται κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, από την εταιρεία ταχυμεταφορών ACS.



5. Πως μπορώ να αλλάξω προϊόντα που αγοράστηκαν από το ηλεκτρονικό κατάστημα;


Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αλλαγή τους με άλλο προϊόν ή προϊόντα μέχρι του ύψους του τιμήματος που έχετε καταβάλλει ή με πρόσθετο τίμημα αν επιθυμείτε εντός προθεσμίας 14 ημερών από την παραλαβή των προιόντων, υπό την ρητή προϋπόθεση ότι το προς αλλαγή προϊόν παραμένει άθικτο και αχρησιμοποίητο.

Σε περίπτωση που το αλλαχθέν προϊόν είναι μικρότερης αξίας από αυτό της αρχικής σας παραγγελίας, το Margaritari.gr. δεν θα σας επιστρέφει τη χρηματική διαφορά, συνεπώς θα πρέπει να επιλέξετε πρόσθετο ώστε η νέα παραγγελία σας να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από την αρχική. Αλλαγή για δεύτερη φορά, ήτοι αλλαγή των ήδη αλλαχθέντων προιόντων δεν επιτρέπεται.

Κατά την παραλαβή του προϊόντος σας συστήνουμε να ελέγχετε προσωπικά το προϊόν που παραδίδεται και να επιβεβαιώνετε ότι παραμένει άθικτη η συσκευασία του.


Οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο αν:

  1. Το ειδικό καρτελάκι της εταιρείας Margaritari.gr (Guarantee) δεν έχει αφαιρεθεί από το κόσμημα ή καταστραφεί με τον οποιοδήποτε τρόπο.
  2. Το προϊόν δεν έχει φορεθεί περαιτέρω της δοκιμής.
  3. Το προϊόν βρίσκεται μέσα στη συσκευασία του και στην κατάσταση που σας παραδόθηκε.
  4. Επιστραφούν όλα τα συνοδευτικά του προϊόντος όπως κουτί, εγγύηση, δελτίο αποστολής και απόδειξη αγοράς καθώς αποτελούν μέρος του προϊόντος.
  5. Είναι καλά συσκευασμένο ώστε να μην υποστεί φθορές κατά τη μεταφορά του.

Κοσμήματα που επιστρέφονται και δεν πληρούν τους παραπάνω όρους και προϋποθέσεις επιστροφής προϊόντων δεν θα γίνονται δεκτά και θα επιστρέφονται στον παραλήπτη με δική του χρέωση.

Κοσμήματα τροποποιημένα όσον αφορά το μέγεθος ή το μήκος κτλ. σύμφωνα με εντολή του πελάτη δεν επιστρέφονται.


6. Μπορεί η παραγγελία μου να παραδοθεί σε διαφορετική διεύθυνση από τη δική μου;


Ναι, υπάρχει η δυνατότητα να παραδώσουμε την παραγγελία σας σε διαφορετική διεύθυνση από αυτή στην οποία χρεώνεται η παραγγελία. Σε κάθε περίπτωση όμως, παρακαλούμε να ελέγχετε ότι τα στοιχεία των διευθύνσεων που καταχωρείτε είναι αληθή. Στην σελίδα ολοκλήρωσης της παραγγελίας, σας δίνετε η δυνατότητα να επιλέξετε εάν επιθυμείτε την ίδια διεύθυνση αποστολής της παραγγελίας και χρέωσης, ή διαφορετικής (αποστολή ως δώρο).


7. Πως μπορώ να πληρώσω για τις αγορές μου από το ηλεκτρονικό κατάστημα;


 Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, το Margaritari.gr σας προτείνει τους παρακάτω τρόπους πληρωμής για τις αγορές σας :

  • Με αντικαταβολή.
  • Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
  • Με τη χρήση Paypal
  • Με πιστωτική κάρτα (Μέσω Alpha Bank e-Commerce)


8. Ο ΦΠΑ συμπεριλαμβάνεται στο τελικό ποσό που εμφανίζεται κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας μου;


 Όλες οι τιμές που παρουσιάζονται στην ιστοσελίδα μας συμπεριλαμβάνουν τον ΦΠΑ 24%.


9. Σε πόσο καιρό θα λάβω την παραγγελία μου;


 Ο χρόνος παράδοσης για την Ελλάδα είναι 1-3 εργάσιμες ημέρες.

 Ο χρόνος παράδοσης υπολογίζεται από την ημέρα παραγγελίας των πελατών μας.


10. Σε περίπτωση που δεν έρθει επιβεβαιωτικό  email της παραγγελίας μου, τι πρέπει να κάνω;


 Σε περίπτωση που δεν λάβετε επιβεβαιωτικό email κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, παρακαλούμε να ελέγξετε το φάκελο της ανεπιθύμητης αλληλογραφίας σας. Σε κάθε περίπτωση επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών στο τηλέφωνο 211 800 6800 ή στο email [email protected]argaritari.gr


11. Πώς μπορώ να ξέρω ότι η παραγγελία μου έχει καταχωρηθεί;


Κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σας θα λάβετε αυτοματοποιημένο e-mail το οποίο θα επιβεβαιώνει τη λήψη της παραγγελίας και θα αναφέρει τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας. Κατά την αποστολή θα λάβετε ένα δεύτερο e-mail το οποίο θα σας ενημερώνει ότι η παραγγελία σας στάλθηκε.